A Jogászkártya azért jött létre, hogy a jogászok végre olyan digitális eszközökhöz jussanak, amelyek méltóak a hivatásukhoz – és amelyek valóban segítenek ügyfeleket szerezni.
A magyar jogi piac több mint 12.000 aktív ügyvéddel működik, mégis a legtöbben még mindig a hagyományos módszerekre támaszkodnak az ügyfélszerzésben: személyes ajánlások, régi kapcsolatok, esetleg egy elavult weboldal.
Közben az ügyfelek 85%-a a Google-ben kezdi el keresni a jogi segítséget. A kérdés nem az, hogy keresnek-e rád – hanem az, hogy mit találnak, amikor megteszik.
„A cél nem kevesebb, mint a jogászi szakma digitális infrastruktúrájának megteremtése – úgy, hogy közben megőrizzük a hivatás méltóságát."
Értékeink, amelyek mentén dolgozunk
A jogászi hivatás tekintélye és etikája nem áldozható fel a marketing oltárán. Minden eszközünk úgy készül, hogy kamarai fórumon is vállalható legyen.
A jogi pályán a diszkréció alapkövetelmény. Banki szintű biztonsági protokollok, EU-s szerverek, GDPR megfelelés – nincs kompromisszum.
Nem kell informatikusnak lenned. A rendszer úgy van kialakítva, hogy 15 perc alatt használatba vehesd – és a háttérben csendben dolgozik helyetted.
A Jogászkártya ötlete 2022-ban született, amikor észrevettük, hogy miközben minden iparág digitalizálódik, a jogi szektor még mindig a papíralapú névjegykártyákra és elavult weboldalakra támaszkodik.
Beszélgettünk ügyvédekkel, jogtanácsosokkal, bírókkal. Mindenhol ugyanazt hallottuk: „Tudnám, hogy kellene online jelen lennem, de nincs rá időm/nem értek hozzá/nem tudom, hol kezdjem".
A Jogászkártya pont erre a problémára kínál megoldást. Nem egy újabb marketing ügynökség vagyunk, hanem egy technológiai platform, amely kifejezetten a jogászi hivatás igényeire lett szabva.
óta fejlesztjük az ökoszisztémát
A Jogászkártyát egy technológiai háttérrel rendelkező, de a jogi piac igényeit értő csapat fejleszti. Célunk, hogy a lehető legegyszerűbb, mégis leghatékonyabb eszközöket adjuk a jogászok kezébe.